fredag!

idag har jag varit på thun's med min mamma, blev dock inget handlat. känns som jag redan har shoppat ganska mycket det här lovet..
sen drog vi till mormor och fika, var väl där någon timme tror jag. sen åkte vi till ica och handlade lite matvaror till helgen och sen blev det hem och sätta sig vid datorn. sen oc, sen mat och nu sitter jag här efter att ha läst lite.
idag kom  även jennifer hem från trysil så imorron hoppas jag att jag får träffa henne och fika lite. skulle vara kul att höra hur hon har haft det! saknar henne.

jag känner mig hur trött som helst just nu så vill egentligen bara sova, haha. men sover jag nu kommer jag aldrig kunna somna ikväll så jag får hålla mig vaken lite till.. får väl sitta vid datorn ett tag så jag blir pigg! :)
ikväll funderar jag på att sätta på en film och bara ligga i sängen och titta på den. eller så blir det let's dance final, men jag tror mest på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0