GÖTEBORRRG

okej, nu kör vi genom hela göteborg resan.
åkte i torsdagskväll, självklart var flyget försenat typ en timme eller nåt.
kom fram till min syster på kvällen nån gång och åt färska räkor, firade min födelsedag lite i efterskott. tack för sminkväska, hårinpackning, ansiktsmask och peeling syster! :)
på fredagen jobabde min syrra typ halva dagen. vi hade bestämt kvällen innan att jag och mamma skulle komma till hennes jobb vid halv tio. men det blev inte så eftersom att jag och mamma vaknade då. haha. men vi drog dit typ vid elva. jag käftade lite med victor (fortfarande sveriges skönaste kille!) sen åkte jag och mamma ner på stan. typ en halvtimme senare kom syrran och då shoppade vi lite. sen efter ett tag gick vi och åt och sen åkte vi hem. på kvällen tittade vi på film och åt ost och kex.
på lördagen var det göteborgsvarvet. vi åkte ner på stan typ vid elva - halv tolv och gick runt och shoppade lite först. till slut gick vi till avenyn och satte oss på en uteservering. tittade lite på göteborgsvarvet och sen gick vi ner mot stan igen. shoppade lite till sen bestämde vi oss för att gå och äta.
vi åt och sen åkte vi hem, gjorde inte något speciellt på kvällen.
sen på söndagen var det dags att åka hem. åkte typ halv två från min systers lägenhet. men på vägen till landvetter stannade vi vid skopunkten (jag hatar att mina fötter har krympt). men till slut kom vi till landvetter och såklart var flyget försenat två timmar. så i två timmar satt jag och mamma på en stol och väntade. haha, jag fick typ panik och gick runt runt hela tiden. hatar att sitta still och vänta på nånting!
men till slut kom vi iaf hem. stannade på donken i uppsala för att pappa tyckte vi behövde äta nånting, haha.
inshoppat under resan:
vita tygskor, wedins
klänning, h&m
shorts, h&m
plånbok, wedins
ballerina skor, skopunkten
+ nånting mer som jag säkert har glömt :D

Kommentarer
Postat av: HåkanBråkan

pappor är alltid hungiga ^^

2008-05-19 @ 21:04:30
URL: http://imitjdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0