jag hatar östhammars kommun

herregud vilken dag!
allting var bra i början tills syven på skolan ringer och ska prata med andrea. hon snackar om att hon ska skicka in ett papper till kommunen och fråga om dom kan betala hennes skola i uppsala. eftersom att jag har skrivit en sånt för länge sen men fått nej på det så går jag och andrea ner till syven för att prata om det med henne.
och när vi är där nere så låter det typ som att jag inte har kommit in på mitt gymnasieval, men det har jag.
men det är väldigt osäkert att jag kommer in nästa gång.
men till slut går vi ifrån syven och då går vi upp till skolan igen.
sen går jag och malin ner till hemkunskapen för jag skulle prata med jolle om att kommunen betalade för honom, och jag ville veta vad han hade skrivit i brevet.
men iaf, hela dagen har varit kaos och jag har inte koncentrerat mig nånting typ.
hade matte nationella idag, muntliga. och det gick bra! så nu är jag klar med alla nationella prov och det är jag så jävla glad över!

och har även varit och kollat mitt nageltrång, och eftersom det aldrig slutar vara så ska mamma ringa till vårdcentralen imorron så jag får en tid där så att dom kan skriva ut pencillin åt mig. och hon ska även ringa till kommunen och försöka få dom att betala för mig med. jag älskar dig mamma, tack <3

nu ska jag skriva lite på engelskan, måste verkligen försöka komma igång med det där jävla projektet, jag har ju inte skrivit ett skit! och det ska vara klart på måndag. och eftersom jag åker till göteborg på torsdag vill  jag helst ha det klart då. men, men ska försöka skriva så mycket som möjligt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0