äntligen helg!

så jävla skönt med helg!
hade sovmorgon imorse, började inte förän elva och det var sjukt skönt!
och jag slapp redovisa engelskaboken muntligt idag, det tackar vi för!
hade historiaprov sen och det gick bra tror jag. ska inte hoppas på för mycket, haha
och nu har min fot somnat
sen var det matte och jag och amelie behövde bara jobba ett tal för vi ligger före alla andra.
men sen så har tommy kommit på knepet att få mig att jobba, haha
så nu ligger vi ännu mer före
sen var det svenska. jag fattar ingenting a konjunktioner </3

sen hem till älsklingen och helt plötsligt så skulle jag på ett dop imorgon.
så imorgon blir det dop för lilla natasha :) eller, jag har ingen aning om hon är liten men jag antar det.
ska även träffa hela davids släkt på hans pappas sida :o

så nu måste jag sova för jag vill inte se ut som en uteliggare imorgon!
och på söndag blir det skyltsöndag, julbord och glögg. men mer om det senare!


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0