en helt vanlig måndag!

började med engelska,
sämst. jag hatar engelska (y)

samhällskunskap,
redovisade bara grupparbetet om kristdemokraterna.

lång lunch
åt, fisk.
sen gjorde jag och amelie spanskaläxan.
sen gick vi till skolsköterskan för att kolla min hals
hon sa att jag var tvungen att åka till vårdcentralen för att mina halsmandlar var större än mig själv

spanska
gick igenom texten,
och eftersom att amelie skulle ta halv bussen för att hinna till tandläkaren så tog jag också den för jag ville inte vara själv på spanskan och jag ville inte
åka buss själv.

så gick jag till vårdcentralen. får höra att man låter halsfluss gå över av sig själv och att jag inte kommer få penicillin. skolsköterskan sa att jag skulle få penicillin för att bota det och annars så skulle jag vara hemma några dagar.
aldrig att jag är hemma och missar asmycket.

så nu sitter jag här med halsfluss. tipset jag fick var mucoangin. jag tog en för typ fem minuter sen, och det gör fortfarande lika jävla ont.
och min pappa kom in med godis. bra att jag kan äta det (y)

idag är jag positiv :)


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0