i need you.

nu har jag varit med mamma till hennes jobb och sagt vad jag vill ha i julklapp :) haha
jag har även pluggat så nu kan jag nästan hela svenskan. men det är så svårt att plugga till det där!
det är ordkunskap och på provet står det ett ord vi ska kunna, sen är det tre/fyra alternativ.
och när jag sitter och tränar såhar jag ju inga alternativ, men jag vet ju inte om jag kommer kunna orden om jag får se vad det kan vara för nåt.
haha, grattis till dom som fattade det där.

men jag har engelska glosorna kvar och jag orkar verkligen itne plugga till dom.
dom ligger bredvid mig på skrivbordet men bara jag tittar på dom känns det jobbigt, haha
jag kan ju inte ett ord så jag måste lära in alla. tror jag tar det på bussen imorgon!

nu ska jag fråga min pojkvän om jag är inplanerad någon gång i hans liv :)
PUSS


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0