jag älskar min pojkvän! :)

det händer inte så mycket i mitt liv just nu.
jag hade engelskaprov igår. har ingen aning om hur det gick, men jag gjorde mitt bästa och jag ansträngde mig verkligen och verkligen tänkte på varje verb! så jag är nöjd :)
och på fredag har jag historia prov som kommer gå åt helvete för jag blandar ihop allting, haha! lyyyyckat
kunde ha tränat idag för madde ringde och sa att det fanns plats men jag orkade verkligen inte. känner mig helt slut!
ska bli så skönt med helg om två dagar!
har sovmorgon på fredag också till 11, sånt gillar vi! och på fredag ska jag till min älskling :)
på lördag måste jag försöka skriva min svenska uppsats som ska vara klar på måndag och på söndag blir det julbord med mamma och pappa och på kvällen blir det firande av första advent med stina och kenneth som vi firar varje år, glögg och sånt mys! :)


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0