ledig!

blir ingen skola idag eftersom att det inte går några bussar.
skulle ha gått en 811 vid 09.20 men det hade hänt en olycka så då är det ingen ide att åka till skolan.
har ändå bara spanska och idrott.

så just nu sitter jag och tänker på vad jag ska göra idag.
skulle ju egentligen ha åkt till älsklingen idag men det blir nog inget.
jag har ingen lust att sätta mig i en buss och dö i en trafikolycka.

funderar på att julstäda för att jag vill ha det gjort plus att jag älskar hur gott det luktar efter!

SAKER ATT GÖRA DENNA UNDERBARA LEDIGA DAG:
x Julstäda = städa ordentligt, dammsuga överallt, damma överallt, inget jävla fusk, och lukta-gott-medel!
x Plugga engelska grammatik. hälften av mig säger att jag kan det, hälften av mig säger att jag inte har en aning om hur jag ska göra. men jag tror jag kan, engelskaläraren säger ju att jag bara måste tänka lite enklare och sluta krångla till det för mig själv.
x Skriva svenska uppsats
x Äta lussebullar
x Slå in julklappar
x Hoppas på att den här snön ligger kvar till julafton, fan vad bra det skulle vara!

och jag hoppas att det forsätter snöa såhär och att ul fortsätter ha panik och noll koll på bussarna så att jag blir ledig flera dagar!


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0