otursdag

det här har verkligen inte varit min dag!
började med att jag blev nästan påkörd imorse,
hållde på att ramla sju tusen gånger när jag gick till bussen,
jag har massor med plugg men orkar ingenting,
när jag gick hem så var det slask och när jag går över bron kommer det en bil och sprutar upp allt slask på mig och mina ben och skor var lagom blöta efteråt.

nu måste jag läsa typ 80 sidor i min engelskabok och plugga till mitt historiaprov imorgon
och imorgon åker jag till min älskling, vad skulle jag göra utan dig?
och jag ska även tigga tillbaka min mobil för jag är jävligt trött på att inte kunna skriva sms, haha, hatar nokia!

och jag har sovmorgon imorgon! börjar inte förän elva! men lär väl ändå gå upp i normal tid för att jag behöver plugga </3

jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0