två månader med älskling!

två helt underbara månader <3
jag älskar dig!
jag älskar våra snöbollskrig
jag älskar hur du smeker mig på kinden
jag älskar hur du tar tag i min nacke när du kysser mig
jag älskar att bara ligga nära och höra dina andetag


kan ju börja med att berätta om gårdagen.
skolan först,
idrott första timmen.
badade, först simmade vi på lite olika sätt
och sen var det dags för livräddning,
och jag klarade det på mindre tid än vad man var tvungen att klara det på! :)

sen lucia träning
och fan vad trött jag var på en låt efter den

engelska,
fortsatte prata om president valet, så jävla tråkigt
och muntligt läxförhör, (y)

lunch

historia,
hade frågesport
jag, karin, emelie och david ägde ju! he-he

matte, fick tillbaka proven
vg+! och jag blev så jävla glad över det.
men jävligt arg på mig själv för det där lilla lilla lilla slarvfelet som förstörde en hel uppgift typ </3

sen svenska, började prata om substantiv. lätt (y)

sen hem och träffa älsklingen, underbart!

och idag, lördag, har jag varit med pappa i uppsala :) min mamma är ju i göteborg så vi passade på att handla lite julklappar till henne. och nu tror jag att jag är klar med alla julklappar!! :D helt otroligt, jag brukar alltid vara ute i sista sekunden!

nu ska jag snart sova, och imorgon kommer min älskling hit. då ska jag dränka honom i snön och sen ska han hjälpa mig med min engelska läxa :) haha!


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0