anledningar till att jag vill flytta till östhammar:

vatten, vatten, vatten. hur mysigt skulle det inte vara att sitta där? bodde jag i östhammar skulle jag bo där. det bästa stället att sitta och tänka på är vid vatten. det spelar ingen roll om det är en liten sjö eller ett stort hav. det är mysigt ändå. och som sagt, det bästa stället att tänka på! jag älskar helt enkelt att sitta vid vatten!

david rickard andersson. hur underbart skulle det inte vara att bo i samma stad (räknas östhammar som en stad?) som sin pojkvän? jag skulle inte klaga iaf.

östhammar är större än alunda.

plus tusen andra saker :)


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0