en månad med älskling!

hej :) idag är det onsdag för alla som inte visste det
och jag och david har varit tillsammans en månad idag!
hihi, och  han har gjort min företagsekonomi läxa, hähä

just nu sitter han på min pall och håller på med min sax. nu la han tillbaka den. nu tog han den, la tillbaka den, nu lutade han sig mot mig, nu dreglar han på min am, nu tar han bort dreglet, nu sa han att jag inte behövde skriva allting han gör, nu tuggar han tuggummi, smeker min arm, la handen på mitt lår, tog bort den, satt den vid hans haka, tittar på mig, säger "seriöst, seriöst", skrattar, skrattar lite mer, tittar på mitt skrivbord, tittar vad jag skriver, tittar på mig, tittar bort, tuggar, slutar tugga, slår mig på mitt lår och säger "sluta", lutar sig mot mig, pussas, pussas lite mer, PUSS, och han måste lära sig att jag ska röra hans hår, men han vägrar.
nu ska jag göra en sak med honom, HHIHIHIHIHI

jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0