förkylning

jag har blivit ordentligt förkyld. igår var jag helt täppt i näsan och kunde inte andas genom den.
idag är det lite bättre med den saken, men istället har halsen börjat göra ont.
great!

men hade matteprov första timmen idag, det gick väl sådär. ett g tror jag iaf att jag lyckades med.
sen var det samhällskunskap. fortsatte prata om demokratier och fick tillbaka proven. sämst.
sen var det spanska, och det kändes faktiskt inte lika värdelöst som det brukar göra. jag kunde det mesta och allting som hon frågade mig om kunde hon. först gick vi igenom en stencil och sen fick vi ut dom nya böckerna och kollade igenom dom lite. fick även en liten läxa till på måndag
sen var det lunch och sen så letade vi upp eva för att fråga henne om vi kunde flytta fram företagsekonomin. och det gjorde vi. så efter det blev det jakt efter natur människorna och sen var det den lektionen.
sen väntade jag i två timmar på david, men satt och pluggade lite. sen åkte vi hem till mig med fyra bussen och för en timme sen ungefär så åkte han hem :< jag saknar dig redan.

och jag är så rädd för att tappa mer än vad jag redan har gjort. allting var så bra, men nu försvinner allt.


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer
Postat av: elleneklund,

bra! :D blogg är toppen, bra att du börjar skriva igen (a)

2008-10-08 @ 22:23:21
URL: http://elleneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0