sämsta kvällen någonsin

min hals tar död på mig.
så ikväll har jag varit social med teven.
och nu ligger jag i sängen och kollar på eftersnacket till idol
och jag tål inte katrin schulman! (eller suttomuttodutto som hon heter nu)
jag vill att någon rolig människa ska logga in på msn, jag är pratsugen
jag vill vara social.
jag vill prata med någon.
och nu är det reklam för sex and the city filmen. älskar den!
(david, vi måste se den snart.)

och på tal om david, han är i mälby nu.
hos blondin-johanna,
men jag vill att han ska komma hem snart. och logga hem på msn.
jag undrar om han kommer logga in på msn, för om inte han gör det skulle jag lika gärna kunna gå och sova nu.
men nej, jag ligger här och väntar.
och jag stör mig på min stortånagel. den är trasig. den sticks.

och vill ni veta en till "rolig" sak?
bara ett litet tag efter att jag hade skrivit förra inlägget så skickade älskling ett asgulligt sms till mig.
jag trycker bort det och går sen in i inkorgen för att spara det, men är det kvar? nej.
jag får sms, men sen försvinner dom.
så nu måste jag köpa ny mobil även fast jag inte vill.
jag funderar på en LG, har hittat flera som jag tycker är sjukt snygga!
någon som vet hur LG:s mobiltelefoner är eller hur deras menyer ser ut?
men jag får se hur det blir.

och idag fick jag lite panik när jag såg att mitt bankomatkort skulle gå ut i november 2008.
för varken jag eller mamma var säker på om det gick ut första eller sista november.
men eftersom att inte nordea har skickat hem nåt nytt så antar jag att det är sista?
det hoppas jag iaf, för annars får jag leva utan bankomatkort ett tag = inga pengar.
och om det inte funkar kan inte jag köpa busskort imorgon och det måste jag för mitt är slut :o

morgondagens planer är att först möta david vid bussen halv elva,
och sen ska vi gå till min mormor och fika.
och sen efter att vi har varit där ska vi ta bussen in till uppsala.
jag ska hämta mina stövlar och fixa en julklapp plus en farsdag present till pappa,
men vet vad jag ska köpa så det kommer gå snabbt
sen skulle älsklingen fixa vattenpipa grejer tror jag :)
sen kommer vi väl antagligen åka hem till mig, tror jag iaf.

men nu ska jag försöka hitta nåt bra på teven eller så ska jag sova, eller sitta lite till vid datorn.
får se vad det blir! haha
(det var hål i väggen på sexan, så det får bli teven ett tag till!)

jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0