förändring!

sidan jag letade efter var den här, dom flesta av er känner säkert redan till den men för er som inte gör det så är det en sida där man kan göra om bilder med olika frisyr och smink och sånt där!
jag har använt den när jag har klippt mig och sånt.
i år har jag ju faktiskt både haft långt hår med lång lugg, en page liknande frisyr med snelugg och vanlig rak lugg! väldigt mycket för att vara jag!

jag funderar på att färga mitt hår blont för nu känns mitt hår bara såå tråkigt.
det gick inte att få till någon riktig blondinfärg på den där sidan men jag tog den som liknade mest så nu kommer lite olika frisyr med blond hårfärg ;)



stora lockar!



vågor!



som ni ser så är färgen lite guldaktig men ni får tänka er blont! haha








eller så kanske det blir en sån här färg istället?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0