göteborg!

nu har jag kommit hem från göteborg och veckan har varit bra :)

diggiloo och rumpan bar var planerna för söndagen. och då var det karin dagen så jag, mamma och syrran hade namnsdag :) diggiloo var hur bra som helst! alla var jätteduktiga! (men arja hade jag klarat mig utan)

på måndagen så blev det lite shopping,
ett par skor och tredje twilight boken blev det för mig (gud vad jag älskar dom böckerna men jag vill ha dom i pocket så därför måste jag vänta lite innan jag läser dom :( )

på tisdagen åkte vi till danmark som jag skrev innan
vi var i skagen och grenen (det där som är längst upp, jag tror det heter grenen) och på några fler ställen

på onsdagen så blev det stan igen men bara en kort stund. jag och mamma gick till en pärlbutik där jag köpte några blommiga pärlor som jag ska göra ett armband av, tror det kommer bli riktigt fint!

torsdagen så skulle vi till kungsbacka marknad och så åkte vi och tittade på ett slott som var ascoolt! tyvär så fick man inte ta bilder där inne :( men jag har bilder utifrån! sen åkte vi till syrrans jobb och hälsade på. sen på kvällen så gick vi till liseberg och jag och syrran åkte lite

på fredagen så åkte vi till smögen och gud vad fint det var där! har aldrig varit där förut men jag vill verkligen dit igen! sen åkte vi till mickes mammas och pappas sommarstuga och då åkte vi ut med båten och då åkte jag ring :D jag vågade inte först så pappa fick åka en gång men sen så satte jag mig i den och det ångrar jag verkligen inte! åkte sju gånger tror jag och jäklar vilken träningsvärk jag hade i mage och armar dagen efter! på kvällen så var syrrans gymnasiekompis carro hos oss på middag och hon åkte hem vid tre tror jag, haha

sen på lördagen så åkte vi hem och min ipod dog efter typ 3 mil så gissa om jag blev uttråkad? mamma och pappa var lagom trötta på mig och mitt prat när vi kom hem, haha

igår så åkte jag till östhammar för att träffa min älskling och det är där jag sitter nu! han jobbar i en timme till. vi hade tänkt gå och bada idag men det är inte så fint väder så vi får se vad vi hittar på!
igår kväll så spelade vi minigolf och sen så hyrde vi världens sämsta rysare. haha, jag blev inte ens rädd och då är den verkligen inte läskig!

jag ska sova här en natt till och så imorgon så åker han med mig hem. bilder från göteborg och igår kommer på onsdag eller torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0