helgen

har inte hunnit skriva något i helgen men sånt är livet!

i fredags så åkte min älskling med mig hem efter skolan
gick till ica där det kändes som att varenda jävla människa var, haha
myste med pizza och film på kvällen!

på lördagen så åkte vi in till uppsala vid två ungefär,
gick till åhlens och köpte en stiftpenna (rosa <3) eftersom att jag har lyckats sudda bort/nypa bort hela mitt sudd på den jag har i skolan vilket betyder att jag inte kan fylla på med stift.
eller jo, det kan jag, men jag får ta det bakvägen. haha, grattis om ni fattade det där!
sen så var det dags att träffa nina, svensken och erik.
sen så gick vi runt lite i uppsala, var på american car show, stadsparken, burger king för toabesök.
min nagel gick av och jävlar så ont det gjorde!
men det var en rolig kväll med lagom mycket dricka och kom hem i lagom tid

idag så har vi hjälpt till ute i våran trädgård och tro det eller ej, men jag har krypit i jord!
det är inte många som har sett mig göra det! haha
på kvällen så åt älsklingen surströmming för första gången i hans liv!

han åkte hem vid sju så nu sitter jag här helt ensam
funderar på att sätta mig på motionscykeln ett litet tag men jag vet inte..
(jag är lat)

imorgon är det första idrottslektionen och sen så är det skivstång på kvällen,
jag hoppas verkligen att madde kom ihåg att skriva upp mig för annars kommer inte jag ha någon plats :(
men då får jag väl ut och springa istället!


veckans planer:
måndag - skola, skivstång
tisdag - skola
onsdag - skola, stan med pappa kanske, köpa födelsedagspresent till mamma + pennfodral
torsdag - skola, syrran, micke, ingela och kent kommer typ tolv på natten
fredag - skola
lördag - mammas födelsedag
söndag - syrran, micke, ingela och kent åker hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0