rubrik!

idag så har jag och min älskling varit i stan och köpt presenter åt våra mammor, haha :)
jag köpte även ett rött nagellack så nu har jag äntligen ett eget så slipper jag låna av mamma hela tiden!

dagarna har varit mysiga men nu är dom tyvär slut,
imorgon jobbar david och sen på kvällen ska jag på middag hos min mormor och sen åker han iväg :(
men, men, på nåt sätt ska jag överleva!

imorgon ska jag laga halsband och fixa några halsband som carro har beställt..
och så ska jag även försöka få min mamma att beställa lite kläder från hm till mig, haha
en cardigan och ett skärp

jag ska även börja träna min ben, ska testa ett program som var med i solo, får se hur det känns
men mer om det imorgon!

nu finns det bilder från danmark på facebook men sen när jag skulle ladda upp resten av bilderna så blev det som vanligt när jag ska ladda upp bilder på fb, det funkar inte. jag blir galen! men ska försöka igen imorgon.

nu sitter jag bara och väntar på att mina jordgubbar på farmville ska växa färdigt, haha
sen ska jag sova!

jag orkar inte ladda upp bilder från göteborgsresan här så ni som är intresserade får kolla på facebook imorgon (om jag har lyckats få upp dom då)
men eftersom jag inte har något att göra så tänkte jag lägga upp bilder på det som jag ska beställa från hm!


ljusrosa cardigan, 199 kronor

såklart så fanns inte skärpet med på hemsidan men det är bara ett helt vanligt svart med silvrigt spänne. 4 cm brett eller nåt sånt

nu är jordgubbarna 86% klara!

Kommentarer
Postat av: ellen

men lägg av så söt! en sån tröja skulle jag typ.. kunna gifta mig med!"!!

2009-08-15 @ 23:07:39
URL: http://elleneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0