hej seg onsdag!

riktigt seg dag i skolan, kändes som jag skulle somna hela tiden, haha
först engelska, vi gjorde nån hörövning och sen jobbade vi två och två och frågade frågor, haha
sen geografi (så jävla tråkigt). jobbade med några frågor om befolkning
spanska, lyssnade bara på redovisningar och nej, det var inte kul att sitta helt stilla och bara lyssna i 75 minuter
lunch, äckel fisk som jag dränkte i sås :D
matte, jobbade bara vidare
företagsekonomi, började på ett nytt kapitel. antecknade mest, gjorde en övning

sen ut och vänta på bussen, frös ihjäl typ, haha

hem och äta
sen pluggade jag lite historia och nu sitter jag här.

snart är det top model final som jag inte får missa!
måste plugga lite till också. har engelska glosor tills imorgon som jag inte får glömma bort!

och snart åker jag! finns både plus och minus med det.


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda




jag måste erkänna att det gör ont att jag inte kommer kunna ha flätor i fjällen :<
bilden från åre 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0