idag åkte min älskling :(

nu sitter min älskling på båten till tallinn. fan.vad.jag.kommer.sakna.dig
men jag försöker tänka positivt! och försöker tänka att tiden kommer gå snabbt eftersom:
idag så ska jag träna snart, och jag måste plugga fram tills dess, när jag kommer hem ska jag sova
på torsdag måste jag plugga hela kvällen
på fredag är jag inte hemma förän halv fem och då är farfar här
på lördag kommer jag antagligen göra något med farfar
sen är det söndag och då ska jag först till stockholm, sen uppsala en sväng
sen är det måndag och då kommer han hem!!!!!!
(nu när jag skrev det kändes det som ett år :'/)


till dagen:
satt och pratade med andreas på bussen till skolan (y)
seg dag i skolan, lyssnade på en gubbe som hade varit i förintelseläger.
så jävla hemskt!
det var lite långt men jag tycker det där är intressant så jag överlevde :)
hade matte och jag fattar ingenting </3 varför ska parenteser få finnas för?
företagsekonomi sista timmen som för en gångs skull gick ganska snabbt!
pratade med älskling en liten stund på bussen hem, hem och äta
ringa älsklingen.
sätta mig vid datorn,
ringde älskling (sista gången vi pratade </3)
nu skriver jag det här och ska snart plugga i lite mer än en timme,
sen ska jag byta om och sen åka och träna
måste kolla vilka dagar jag är uppskriva på, haha
ina är så gullig som har skrivit upp mig men hon var rädd för att hon hade skrivit mig två gånger på samma dag, haha
nu sitter jag bara och babblar på för att jag inte orkar ta tag i pluggandet.
måste nöta in samhällskunskapen (massmedia) och så måste jag försöka lära mig lite ekvationer!

hade engelskaprov idag också förresten, men det var oförberett, läsförståelse.
gick sådär, men jag hoppas att det gick bättre än jag tror!


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0