jag har inte lust med nånting

jag vill bara åka hem till min älskling och lägga mig i hans säng och grina och ligga där tills han kommer hem och tröstar mig. fan vad jag behöver dig just nu. ingenting går som det ska, absolut ingenting.

jag måste hitta det där jävla busskortet, åhhhhh, vad arg jag blir. det mest irriterande är att jag hade ett ungdomskort i den där jävla plastgrejen med. och det var ju inte tomt heller, det var typ 14-16 resor kvar på det.

och idag har jag knipsat upp mitt lås i skolan. det var vi ju jävligt duktiga på i SP08. haha
och så har jag bytt skåp för mitt blev helt cp och gick typ inte att öppna.
jag måste fixa nytt lås :<
orkar.inte.med.mitt.liv


din röst är skitful



jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer
Postat av: karin

haha ja det behövdes några stycken men ändå gick det inte att få upp låset ;P

2009-02-28 @ 14:54:03
URL: http://aldrigallvarlig.blogg.se/
Postat av: Matilda

och när jag försökte få upp den och det verkligen kändes som det gick sönder blev jag så glad, tills emelie sa att det var själva knipsgrejen som böjde sig :( haha :p men jag har hittat mitt busskort nu iaf! :)

2009-03-01 @ 21:28:02
URL: http://allthosefeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0