skönhetssömn!

nu ska jag snart försöka få min skönhetssömn som verkligen behövs! haha
men jag måste läsa igenom samhällskunskapen innan jag somnar.
blir så jävla arg på att det inte fastnar i min jävla hjärna!!

imorgon kan sp08 ha sovmorgon om vi vill, men jag väljer att inte ha det.
jag glömde ta hem historian idag plus att om jag inte gör det imorgon så måste jag göra skitmycket på måndag eller jobba i helgen. och man skulle ändå åka med tio i nio bussen och det är ju bara en halvtimme senare så.
så imorgon har jag historia första timmen,
sen matteskit och då ska jag försöka fatta nåt av ekvationsjävlarna,
lång rast innan samhällen = plugg
samhällskunskap och prov
lunch och efter det har vi svenska
och då ska vi börja kolla på film, the notebook
är inte överlycklig över att det blev den, men men :D
sen är det två timmars bild. finns ju verkligen inget bättre slut på veckan -.-
jag tycker vi ska tigga till oss lite rita, gissa, spring!
haha :D inte för att jag tror att jenspens kommer gå med på det men ;)

nu loggade en människa in på msn som jag inte har pratat med på typ ett år känns det som, haha
för dom som ville veta....

jag vill prata med min älskling, men det kan jag inte :(
jag skulle göra vad som helst bara för att få höra din röst en sekund.

bläbläbläblä
jag har inget att skriva
men jag orkar inte göra mig i ordning för att sova

NU SKA JAG SOVA!


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0