snart helg!

det enda jobbiga är att jag har företagsekonomi prov imorgon som jag har tränat totalt en timme max på.
jag kan ingenting haha. förutom påläggskalkylen! great!

ikväll har jag tränat och fått ont i min handled. :(

och imorgon måste jag skruva bort ungefär halv våran vägg i vardagsrummet så att jag får bort vårat nintendo wii så att jag kan ta med det till östhammar på fredag

två dagar kvar till sprutan och "operationen". jag.är.livrädd
men jag kan ju även vara positiv och säga att det är två dagar kvar till helgen!
på fredag blir det hem till älsklingen med blondingänget
sen sover jag där och på söndag ska jag träna haha

imorgon får jag reda på mitt samhällskunskap prov! (förhoppningsvis)


torsdagar är veckans tråkigaste dag!

nu ska jag plugga tills jag somnar och så får det gå som det går med provet!

jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H

hej är du sugen på en ny design till bloggen ta dej då en titt på min blogg =)



ha en fortsatt trevlig kväll !

2009-02-05 @ 18:46:48
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0