I TOLD YOU SO

shit, jag har inte skrivit sen i tisdags :o

jag och min älskling har firat våran fyra månaders dag,
det har varit en jävla massa snack om obama men killen ska ju rädda världen så det är okej,
jag har skrivit ett prov om riksdag & regering som gick asbra,
jag har vant mig vid mitt hår och börjat tycka om det,
jag har ätit p-piller i tre månader,
vi har ändrat på vårat schema så vi slutar halv tre på tisdagar istället för fyra - jag klagar inte!
jag har skrivit upp mig på massa skivstångspass så nu jävlar ska det byggas muskler haha,
jag har köpt ett allkort på friskis & svettis,
irriterat mig på en viss person i min klass,
jag har skaffat facebook,
blivit överglad för att the killers kommer till hultsfred (ge mig en biljett tack)

listan kan göras lång men det är bara småsaker!
imorgon åker jag till min bebisrumpa och kommer inte hem förän på söndag och då är det träna som gäller!

jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0