i'm no superman

nu ligger jag i min säng och tittar på scrubs, trevlans
imorgon kommer min pojkvän hit och jag har bestämt att vi ska mysa hela dagen och bara titta på film och sånt.
och min lilla älskling vet att det inte går att ändra på det jag har planerat så nu blir det så :D
och imorgon är det sista dagen på lovet men iofs så går jag bara två dagar sen är det helg haha
det ska faktiskt bli kul att träffa klassen igen!
även fast vi kommer vara en mindre

nu funderar jag på att sova, har varit en slitsam dag idag, hahah
jag har inte gjort något idag tänkte jag säga men jag har faktiskt gjort ett halsband (a) haha


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

(det här inlägget skulle egentligen publiceras igår (tisdag) men publishme.se cpade)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0