myshelg

igår var jag hos min älskling hela dagen och bara mös, sov där sen och tog allt täcke :*
såg stördaste filmen (the cycle) precis innan vi skulle sova och jag trodde jag skulle dö för jag var så rädd, haha
jag klarar inte av skräckfilmer </3

imorgon har jag idrott för första gången den här terminen, känns lite segt att börja vanlig tid imorgon när man är van vid att börja halv ett på måndagar, haha
men sånt är livet!

tränade ikväll och jag kände mig död när det var klart.
antingen så tog jag i extra idag eller så har min kondition försämrats rejält sen förra veckan, haha


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0