sista dagen på lovet

sista dagen på lovet är över om några timmar.
sen är det tillbaka till skolan
och jag är så otaggad som det bara går att vara, jag orkar verkligen inte med skolan just nu
plus att jag har sån jävla ångest över den där jävla estetiska verksamheten, kan inte nån bara utrota den?
men det ska iaf bli kul att träffa mina brudar igen!

nu måste jag gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon (lycka till matilda)

och nu kom jag på att jag inte har skrivit om dagen, haha
min älskling var här, sjukt mysigt
jag hatar när du åker ifrån mig, speciellt när du åker så tidigt som du gjorde idag
det blir ju så jävla tomt.
jag har ingen som jag kan ligga nära
det är ingen som viskar att den älskar mig i mitt öra
ingen som bara ligger och tittar på mig och ler.
jag saknar dig redan


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0