jag är så jävla kär

nyss så låg på min älskling på min säng och sov och gud vad söt han var!
jag älskar dig så jävla mycket älskling <3


ikväll så ska vi ha middagsgäster men vi får inte plats på våran inglasning så jag och david får sitta i köket, haha
sen så imorgon åker jag till göteborg igen
men syrran och micke ska jobba så jag, mamma och pappa får roa oss själva
på söndag ska vi på diggiloo där bland annat ola svensson, mojje och sara lövgren är med, kanske liseberg på måndag och om vi går där så ska vi nog kolla på lotta på liseberg men det är diggiloo gänget som är där så vi får se, haha
på tisdag ska vi till danmark och jag har aldrig varit där så det kommer bli kul!

vi får se om jag skriver något mer innan göteborg men annars så får ni ha en bra vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0