ett riktigt jävla depp inlägg

jag är så jävla skoltrött så det finns inte. jag orkar inte plugga nånting.
jag har fått ont i halsen IGEN. jag var på väg att bli bra men så kommer det här (y)
imorgon går jag i skolan till tjugo över fyra (hur fan har dom tänkt att jag ska orka det?)
jag har ont i ryggen/nacken
jag vill ha en myskväll med min älskling
eller en natt som jag inte kommer ihåg dagen efter
eller varför inte båda?
jag vill att det ska fortsätta snöa och att min pappa ska gå med på att åka skidor med mig på söndag
min blogg fungerar inte som det ska
nu ska jag gå och duscha (och bara för det så kommer det säkert inte finnas något varmvatten)


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0