gbg!

kom på att jag inte har skrivit om göteborg
jag var där torsdag till måndag
torsdagen gick åt till att resa ner

och på fredagen var mamma och jag först i haga och köpte pärlor och fikade :)
sen åkte vi till ullared! jag, mamma, syrran och ingela
jag köpte en skinnjacka, klänning/linne, väska och lite smink och sånt där :)

på lördagen så var det dags för stan och då köpte jag bara ett par jeans :D
ett par levi's jeans och jag har blivit kär i dom för dom är så jävla sköna!

på söndagen så åkte vi ut till gråbo och kollade på hur huset såg ut,
hemskt :(
sen åkte vi till ingela och hon klippte lugg på mig
och nu känns det inte konstigt längre för nu har jag vant mig :)
på kvällen skulle vi ha ätit på rumpan bar men vi gjorde inte det eftersom att alla var så trötta
och det var tur för mig! för på kvällen blev jag magsjuk
det var verkligen hemskt! låg och spydde hela kvällen och natten

på måndagen var det dags att åka hem och det var ju inte så kul för mig
jag var jättetrött och hade ont i huvudet men jag lyckades ta mig hem iaf



jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0