liv och lust dag

idag var det liv och lust dag, det startade med frukost i matsalen och sen gick alla mot ladan för att lyssna på en föreläsning med blossom (hon från toppform och afrodite) det var riktigt bra men lite segt att sitta ner i två timmar!
sen var det lunch, äckel-lunch
sen så var det prova på grejer eller vad man ska kalla det haha
jag hade iaf streetfunk (tror jag det hette) och det var askul! även fast man inte kunde alla stegen perfekt från början men på slutet så gick det riktigt bra :) bra ledare var det också
sen skulle varje klass diskutera och vi fick ha eva för anna-carin var borta
och jag har kommit fram till att jag är beroende av min mobil, haha

sen efter skolan åkte jag direktbuss hem till mig med min älskling
har pluggat lite matte, så nu har jag jobbat ikapp
imorgon är det sovmorgon (iofs bara en halvtimme, men ändå)
och så hoppas jag att vi kan fixa så att vi som har bild får sluta en timme tidigare om vi kan ha bilden på våran svenska

sen är det helg!!!
imorgon ska jag bara vara hemma och ta hand om mig själv, haha
ska göra hårinpackning och raka benen och allt sånt där
sen på lördag ska jag förhoppningsvis åka lite skidor
och sen åker jag till min älskling och vi ska gå en långpromenad :)
sover där tills på söndag och åker hem så att jag hinner äta och sen träna :)
måste nog plugga lite företagsekonomi på söndag också
hatar dom proven </3

nej, nu ska jag få min skönhetssömn,
godnatt allihopa!


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0