nu orkar jag inte med det här längre

bloggen såg ASBRA ut tills allting förstördes. jag hatar blogg.se ibland.
det går inte ens att spara ändringarna nu (y)

den här veckan är det iaf hälsoveckan på bruks
så SP08 fick börja dagen med friskis & svettis.
och ledaren som vi hade har jag haft som idrottslärare på typ mellanstadiet eller nåt sånt
det var faktiskt roligt, men det var jobbigt!

sen var det spanska då vi fick skriva nåt grejs, det gick ju inte så bra..
haha, allting blev helt osammanhängande, men men
sen hade vi historia och sen slutade vi :)

men jag var bara hemma en timme innan det var dags att åka till skolan igen för utvecklingssamtal.
det gick bra och det tog typ bara en kvart så sen åkte jag hem och satte mig här
har hunnit göra alla historia frågor som ska vara klara till nästa måndag och så har jag tittat lite på engelskan
imorgon är jag ledig så då ska jag sova bort halva dagen!

jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0