ny vecka

kan inte precis påstå att skoldagen var speciell jobbig,
hade idrott första timmen men läraren var borta så vi började med lite oseriös doppboll och fotboll
sen la vi oss på tjockmattor och bara pratade
lång lunch och sen var det spanska och historia kvar

nu på kvällen har jag varit ute och gått med min mamma
och nu ska jag gå och ta reda på min tvätt i tvättstugan och sen sätta mig med geografi boken och matten
sen ska jag göra ett halsband

jag längtar tills klockan tio för då slutar min älskling
och jag längtar tills imorgon för då sätter jag mig på bussen till min älskling


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0