söndag :(

igår hos nina blev det film och vi släckte halv nio eller när det nu var "earth hour",
vi stängde av filmen och några satte sig och spelade kort och andreas satt vid datorn, haha
vid elva så började jag, älsklingen, svensken, andreas, johanna, kim och erik att gå mot busshållplatsen
gick med andreas och johanna hem till andreas och sen vidare mot bussen
och svensken glömde ringa efter skjuts (y) (den där tjejen är så jävla smart ibland)
men hon började gå för att möta sin mamma och jag och david gick med henne biten hem till mig
gick och la oss typ direkt när vi kom hem men låg och pratade en stund först ;)

gick upp typ elva imorse eller nåt sånt och då kom nina, malte och markus hit och vi har inte gjort så mycket mer idag
tittade på "låt den rätte komma in", och jag tyckte den var bra även fast jag inte tyckte att den hade någon speciell handling.
det kändes som det hände lite samma saker hela tiden
jag tränade på kvällen och älskling åkte hem vid nio

nu funderar jag på att ta fram matteboken men egentligen så orkar jag verkligen inte,
men jag är nog tvungen

imorgon börjar älskling sin praktik och det kommer vara jättetomt i skolan :(
fattar inte hur jag ska klara åtta veckor!
men, men, vi får se till att träffas mycket på helgerna och på dom eftermiddagar som han inte jobbar!


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0