utan dina andetag

idag hade jag engelskaprov, gick sådär, haha
annars hände det inte så mycket i skolan,
fick tilbaka matteprovet och jag fick vg!!!
trodde jag aldrig att jag skulle få, haha
jag fattade verkligen ingenting av det där provet när jag gjorde det

imorgon är det liv och lust dag och då ska tjejerna i SP08 (jag tror det var alla) visa sina goda kunskaper i streetfunk, haha :D

jag har gjort rent mina efva attling smycken så nu är dom glansiga och fina :)


ikväll blir det ingen träning för mig för jag har haft ont i huvudet och magen hela dagen
och jag har börjat hosta igen och jag vill verkligen inte bli sjuk igen, orkar inte med det!
men jag ska översätta världens finaste låt från svenska till engelska och så ska jag börja läsa lite i min engelskabok
och så hoppas jag att jag ska kunna göra något halsband också :)
för er som inte visste det så gör min mamma och jag smycken :)
har typ 30 stycken här hemma nu men ska ta ner några till göteborg så ska mickes mamma få sälja på sin frisörsalong :)
och så ska vi sälja lite till våran granne kanske. haha :)

nej, nu ska jag prata lite med min pojkvän och översätta låten

jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer
Postat av: jennifer

ja! mor min vart förtjust i dem! :) ni är så duktiga <3

2009-03-12 @ 22:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0