when I see you cry, it makes me smile :)

om det nu är så som jag kanske tror att det är så skulle det vara så jävla skönt.
och jag tycker inte synd om dig, jag tycker egentligen bara att det är rätt åt dig.


idag hade jag matteprov som verkligen gick dåligt. blir så irriterad!
men fick tillbaka engelskaproven, läsförståelsen och hörförståelsen
och jag fick 55 poäng :D vet inte vad max var men 57 poäng var mvg iaf :)

nu måste jag kolla lite mer på geografin även fast jag inte fattar nånting,
allting är så krångligt!

i helgen så hoppas jag att det blir malin och öregrund på fredag och sen sover min älskling här,
på lördag ska jag hämta skidor!!!
på söndag måste jag plugga lite engelska och så ska jag träna,
kommer säkert hitta på något mer :)


jag finns i varje steg du tar, så du behöver aldrig mer vara rädd
matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0