åtta månader!

dålig uppdatering den senaste tiden, jag vet
men jag har inte haft tid att blogga

i onsdags kväll pluggade jag hela kvällen och så var det träning
den kvällen kom även min syster och älsklingen hit :)

i torsdags var det golftävling och jag och min älskling kom sist :D
haha, men vi var faktiskt bra! (tycker jag iaf)
det var en tävling där man skulle spela i par, blåbärsscramble kallas det
och det skulle vara en riktigt golfare och en nybörjare
och till skillnad från vissa andra så spelade jag och david inte bara på min boll hela tiden.....

idag så vi varit på thuns :)
jag, älskling, mamma och syrran
jag köpte ett par gladiatorsandaler,
om jag orkar så kommer det upp en bild imorgon

nu ska jag krypa ner i sängen med bästa

och idag har vi varit tillsammans i åtta månader!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig! <3 Du och jag för alltid.

Haha, vi ägde på blåbärsscramble! xD <3

2009-05-23 @ 16:15:44
URL: http://davidsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0