det här dödar mig

jag hatar skolan just nu
jag hatar all jävla press
nu är iaf spanska nationella avklarade,
förutom pratdelen.
hördelen klarade jag (tack gud för det)
och nu håller jag tummarna på att läs och skriv som jag gjorde idag gick bättre än vad det känns
imorgon är det samhällsförhör som jag inte har pluggat ett skit på.
engelska redovisning och bredvid mig ligger färdiga lappar med stödord.
samhällsarbetet blev uppskjutet men jag vill ändå göra klart det
historia arbetet måste jag göra klart
och jag måste börja på min minnesbild


men mest av allt hatar jag att det känns som att du vill förstöra.
och jag hatar att det kommer just nu,
jag har så jävla mycket annat att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0