måndag, ny vecka, nya äventyr!

sitter i biblioteket med ryssen! trevligt, trevligt.
jobbar med företagsekonomin och jag har faktiskt gjort klart halva uppgiften!
den här veckan är ganska lugn, har två nationella prov men dom går ju inte att plugga till så!
men företagsekonomin uppgiften ska vara klar på onsdag, men det fixar sig!
vi ska söka jobb så vi ska skriva ett cv, ett personligt brev och tio frågor som vi tror kan komma på en arbetsintervju!
men jag måste göra lite på mitt engelska arbete också. och så ska jag börja med samhällsarbetet!
så idag blir det en riktig pluggdag!
imorgon ska jag träffa min älskling
på onsdag blir det träning
torsdag vet jag inte
på fredag skola och sen blir det kanske grillning i tuna. det beror på om vissa personer mognar lite under veckan, haha. annars så har jag bestämt nu att jag och min älskling ska ha en myskväll!
på lördag ska jag till stan med min bebis
och på söndag blir det träning

ganska fullt schema den här veckan och sånt gillar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0