måndagskväll!

nu på kvällen gick jag och mamma in till grannen för att titta på smycken :)
precis innan vi gick dit sa vi att vi inte skulle köpa nåt men vi kom hem med ett armband, haha



armbandet som vi köpte, märket heter icon :)


och nu när jag är igång med att lägga upp bilder så tänkte jag visa er halsbandet och armbandet jag fick av johanna, andreas, nicklas och anton i fredags :)




och så en bild på mig idag! haha



uppvikta svarta chinos från gina
randig tröja med djup rygg från jc
och så hade jag linser, inte glasögon!
och så smycken förstås :)



och tro det eller ej, men idag gick jag osminkad!
och jag har bestämt mig för att fortsätta så
för jag vill att min hy ska bli fin till sommaren
så då skiter jag i sminket några veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0