söndag

söndag igen, ännu en helg har gått
nyss så körde jag och pappa iväg min golfbag till ett förråd vid golfbanan,
jag och min älskling ska ju dit på tisdag kanske och träna inför tävlingen på torsdag :D
haha
ikväll ska jag kanske övningsköra till arlanda för att hämta micke
jag vill inte, men jag måste för jag måste köra så mycket som möjligt
usch, jag hatar det!
sen blir det en snabb middag och sen ska jag träna

igår så var jag hur trött som helst på kvällen men kunde ändå inte somna förän typ kvart i tolv eller nåt
tittade lite på röstningen på eurovision song contest
och norge vann ju, som alla redan hade sagt innan att dom skulle göra
men ärligt talat så förstår jag inte varför alla tycker den är så bra, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0