tjejbyrån!!

kom på att jag inte har visat er min nya byrå som jag älskar!!
den är från malm serien på ikea!



här är byrån med locket uppe



och så här ser det ut i hörnet i mitt rum där den står :)


och jag vet att väggen bakom är lite ful men det är bara för att pappa spacklade där idag för jag tog ner en lampa som satt där förut, men det ska målas där i veckan :)


och anledningen till att jag kallar den tjejbyrån är för att jag känner en som kallar den för det. bara för att det är spegel i den och för att den är perfekt till smink och trosor och sånt :)

Kommentarer
Postat av: Perfektionisten

"och jag vet att vägen bakom är lite ful"



Väggen*

2009-05-11 @ 20:37:05
Postat av: Matilda

alla råkar skriva fel ibland!

2009-05-11 @ 20:42:14
URL: http://allthosefeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0