dags för en uppdatering

igår så hade vi en riktigt bra liv & lust dag i skolan!
hon som tar hand om schimpanserna i furuvik hade en föreläsning,
hon pratade om att hon hade blivit som en flockledare
och hur schimpanserna levde.
vi fick veta lite fakta om djuren men det som jag tycker var mest intressant är hur lika vi och schimpanserna är.
och även fast det låter konstigt så har vi nog mycket att lära av de där djuren!
hon pratade även om hur svårt det var för schimpanserna att överleva ute i naturen på grund av att vi människor skövlar ner skogen,
vi fick se en film som var riktigt hemskt, jag tål inte att titta på sånt där.
och det är helt sjukt vad människor kan göra mot djur!

klockan fyra så var det dags för mig att klippa lugg och så blev det lite uppklippt också!
på kvällen så tog jag det bara lugnt, kollade självklart på desperate housewives!

idag så har det varit en lugn dag, slutade tjugo över ett som vanligt på onsdagar!
fick vårat nya schema och det är faktiskt helt okej

ikväll blir det träning och idag så längtar jag faktiskt!
(bara för det så kommer jag säkert ha glömt bort att skriva upp mig)





Kommentarer
Postat av: Syrran

Åh, vilken söt Plutt jag fick... =)



Älskar dig...

2009-10-19 @ 18:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0