en söndag utan söndagsångest (y)

idag så skulle ju mitt badrum blivit fixat men elektrikern kommer inte hinna med det, kul!
mitt badrumsskåp är just nu locket på min byrå.
jag kommer inte åt mitt smink eller mina nagellack. jag behöver båda två just nu,
iaf nagellacken, mina naglar ser förjävliga ut och ni som känner mig vet vilken katastrof jag tycker att det är.

i min kalender så skriver jag med olika färger, skolan har en färg, träningar har en färg, födelsedagar har en färg osv
och nu har jag tappat bort en penna, den turkosa, "träningspennan", kontrollfreak som jag är så är det en katastrof (samma sak här som med naglarna)
jag måste hitta den där jävla pennan.
är rädd för att den ligger i mitt skåp i skolan, eller så är den borta för alltid.
lagom kul


på tal om träning så är det exakt vad jag ska göra ikväll och så ska jag skriva upp karin och linnéa

det som stör mig mest idag är elektrikern,
jag vill verkligen få det där fixat :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0