helvetesvecka

den här veckan känns det som jag inte kommer ha tid med nånting annat än plugga,
men ändå ska jag jobba imorgon och så måste jag träffa älsklingen någon dag eftersom att han ska vara i göteborg hela helgen.

svenskan håller jag på med nu men jag kommer verkligen inte framåt!
att skriva artiklar är verkligen inte min grej.
engelskan började jag på idag på lektionen och det känns ändå som att den kommer gå ganska bra,
förutom det att jag glömmer bort att tänka på grammatiken när jag skriver, haha.
historian fick jag jobba på själv eftersom hanna var sjuk men jag skulle bara renskriva så.
samhällen måste jag också skriva på imorgon,
usch, jag hatar när allting är på samma gång!
när ska lärare lära sig att inte lägga allting samtidigt?
börja samarbeta lite tack!

ska bli skönt att jobba imorgon iaf, pengar behövs kan jag säga!
fick min faktura från h&m idag, irriterande att de delar upp det på två betalningar bara för att de är sega på att skicka ut grejerna!
men jag fick iaf 25% på hemsidan eller i katalogen och det är ju bra!
ska kolla om jag hittar nåt mysigt nu till hösten och vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0