jag hatar torsdagar

torsdagar är nog den segaste dagen i veckan, jobbigt!
har egentligen inte så mycket att säga om dagen så jag hoppar över det
vi körde tempoboll på idrotten och rugby är inte riktigt min grej.. haha!

imorgon så är det svenska redovisning och då ska vi visa upp filmen som vi spelade in för en vecka sen,
vi ska även prata lite innan om våra gubbar och jag har glömt det pappret i skolan, men, men!
det löser sig nog
vi har engelska glosor också som sitter sådär.
får hoppas på ett muntligt förhör!

efter skolan imorgon ska jag åka in till uppsala med min älskade pojkvän,
ska köpa nya skor och så har ju rosa bandet månaden börjat idag
och jag såg ett jättefint rosa armband från guldfynd så jag får nog med mig något mer än skorna hem...

sen är det helg!
tyvär så ska david till luleå hela helgen så jag får underhålla mig på andra sätt,
funderar på att spela golf på lördag och så ska jag även upp till min mormor och fråga om hon kan göra en sak till min mobil,
på söndag är det kanelbullens dag så då ska jag tvinga mamma att baka! muuuums!!!


kan ju även säga att jag hatar vädret just nu,
ge mig riktig vinter eller sommar!
jag vill ha snö så man kan mysa in sig i stora halsdukar, vinterjackan och mysiga stövlar!
känns ju inte så kul att ta fram vinterjackan i oktober...
vad hände med hösten?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0