sista kvällen på veckan

i fredags så myste jag med älskling,
jag hade tänkt kolla på idol men eftersom min älskling inte tycker om det så fick jag bara se lite,
i lördags så kollade vi på innebandy och sen så var det bowling i östhammar som gällde.

vaknade bredvid världens bästa imorse och det är alltid lika underbart,
har kollat på reprisen på körslaget och jag tycker att uppsala kunde hålla sig kvar lite längre, men men
snart blir det träning som jag inte alls känner för
förkylningen är på väg och kroppen är seg

veckan är ganska lugn, inga prov tror jag
på tisdag är det nån speciell dag och då händer det även en förändring.

Kommentarer
Postat av: karin

hjärta på dig !

2009-10-11 @ 23:16:29
URL: http://aldrigallvarlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0