sitter i skolan

nu sitter jag i datasalen i skolan och väntar på att min älskling ska sluta köra,
vilket han gör om ungefär 14 minuter

det har varit en skön dag,
blir lite arg över vårat nya schema bara.
blir så irriterad över en viss sak..

mitt lår håller på att ta livet av mig men jag får skylla mig själv som var med på idrotten!

ikväll blir det mys med bästa och så är det sista avsnittet av svenska hollywoodfruar!

imorgon är det liv och lust dag,
äter frukost i skolan = jag kan gå upp typ tjugo minuter senare eftersom jag är så jäkla seg på att äta frukost hemma på morgonen
plus att vi slutar typ ett eller vad det var, eller det kanske var två
men det var tidigt iaf!

sen så händer det!



sån jävla bra anledning att vara sur över också (y)

nu ska jag kolla min facebook en sista gång sen ska jag gå till älsklingens skåp
sen blir det måndagsmys!


Kommentarer
Postat av: karin

vi slutar ett :D

2009-10-12 @ 18:24:36
URL: http://aldrigallvarlig.blogg.se/
Postat av: Matilda

du räddade precis min kväll karin!

2009-10-12 @ 22:06:04
URL: http://allthosefeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0