söndagkväll

nu har jag precis kommit hem från träningen, tagit en dusch och fikat!
kanelbullens dag är det och det har jag firat med fyra kanelbullar, haha!
nåt har hänt med min fot och det är inte helt okej eftersom att vi har löptest imorgon på idrotten,
det är valfritt om man vill göra det eller inte men jag ville
men nu så kanske det inte blir nåt,
får hoppas på att nån trevlig samare håller mig sällskap inne!

idag har jag och mamma varit inne i stan,
vi kollade på badrumsskåp till min toalett och jag tror att jag har lyckats övertala mamma till att jag behöver ett nytt! det gillar vi!
vi köpte även nya ljuslyktor till mitt rum så nu är det hur mysigt som helst!

nej, nu ska jag begrava mig själv i geografi boken samtidigt som jag myser med mina ljus


puss!

Kommentarer
Postat av: karin

hahahah det kom från hjärtat ;)(skrattar lite smått för mig själv, eller nej skrattar stort)

2009-10-05 @ 22:15:26
URL: http://aldrigallvarlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0