helg!

idag har jag underhållit mig med detta:
alunda-gimo
gimo-alunda
alunda-östhammar
östhammar-alunda
jag är tjejen som gillar 288:an
och om några timmar blir det alunda-östhammar igen

skolan idag var lugn,
började med lite tjat på rektorn och schemaläggaren att vi ska få projektarbete på vårat schema,
svenska efter det och där var det bara massa prat om den här terminen och vi fick tillbaka böckerna,
och efter svenskan lyckades SP08 att ha en egen lektion, första gången någonsin, haha
vi fixade lite inför skolvalet som vi ska ha den 16 augusti tror jag det var
sen var det en halvtimmes historia (vi är ju så trötta efter sommarlovet, haha)
sen slutade vi, typ halv tolv.
gick och åt och efter det fick jag "lite" damp på bussen, åhhhhhhh, irriterad man blir ibland





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0